Snart 17, yeah. 23 juli

Hej hopp!
Har precis varit i stugan och firat min födelsedag i förskott efttersom att my familj drar till Sundsvall imorgon!
fick massa bra presenter å pengar, så klart:D

Har ätit massa massa massa gott, det är inte så pjåkigt att fylla år trots allt!=)
En mysig dag, med en mysig familj helt enkelt..

Nu hoppas jag av hela mitt liv att det kommer å bli fäviken på fredag med Jimmy å Ragge, bara vi tar oss hemåt så ska vi sova här hos mig i järpen. FF you name it!;) höhö. mysiga och fulla som kastruller ska vi vaa=)

oj oj, om exakt 17min fyller man 17år :D wiiho, hoppas att det blir ett roligt år, fast kan väl inte bli bättre när man är fågelfri och pank som jag?! :) jiho!

Skriver lite seenare, lite äldre, lite bättre, lite gladare! Puss so long så hörs vi snart igen!

Hello där.
23 juli dårå, jag är 17 år, men har bestämt att jag inte tänker bli äldre än 20.. utan blir till att fira min 20års dag ungefäär.. 80gånger=) orka bli gammal å rynkig, bra nog INTE!
Undra vad det blir idag då.. ensam i järpen är ju ingen höjdare! så kanske blir till att åka till Sällsjö, eller så kanske stan å festa med Fredrik!
Men vill att Jimmy ska komma hiiiiiiiiiiit, saknar honom bra nog mycket!<3

ge mä fäviken rååå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0