Umeå

Hejsan!

är som sagt i umeå, ganska mysigt faktiskt att vara med familjen lite.. fast man bråkar mycket, men jag antar att det hör till.

idag så har vi åkt och träffar en massa goa släktingar i mjösjö, var verkligen kul..gött fika fint väder och ett dopp i sjön var verkligen behövligt! Vet inte hur varmt det är där hemma, men här är det iafl strålande sol å blå himmel, så det var ju inge nitlott att följa med hit iafl..

I morgon ska man gå på stan å inskaffa sig nya kläder :) kul kul, sen ska jag hälsa på släkt i London imorgon också (London utanför ume). trevligt värre! Sen träffa lillsyrran papi å mia, som jag har saknat dem!!!

Nu är alla ute på promenix, men lat som man är orkade jag inte följa utan valde att smälta maten i några extra timmar istället! skönt att få en stund för sig själv faktiskt.. är ju ett herransliv här annars!

Och idag beställde mami å jarmo biljetter till Sunny Beach, så den 5augusti drar man. I'm happy pätsy! å puss på er bästa familj.

Kanske skriver mer senare om jag får väldaans tråkigt. Puss and Hugs so long- kalsong!

Du har inte en aning, att jag tänker på dig precis just nu

Kommentarer
Postat av: ''lill'' amanda.

å puss på dig patricia;)

2008-07-15 @ 20:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0