kluk?

Godmorgon?

Jag är lite knepig jag ibland, jag sov till klockan 4idag.. ooooooooj. det tror jag blev mitt personliga rekord!:D Men det gjorde faktiskt inte någonting, för när jag vaknade var det regn, regn, regn! hade gärna sovit en timme till!

Sitter här och har precis käkat frulle, nybakat bröd blidde d, som mamma vare så duktig att baka!
Ska ta mig en dusch snart och sedan så blire väl middag skulle jag tippa på!=/

Antagligen blire så att man far på fest till Kluk ikväll! :D höhö! hoppas det blir riktigt kul å att man träffar lite folk man inte sett under sommaren, jag hoppas att bångman ska dit, henne saknar jag! Sen ska jag sova hos Jimmy gubben!=) om det nu blir av satt säga. Hoppas faktiskt på deee!!

Nu ska jag duuscha, skriver mer senare! Puss

This can't be happening

Kommentarer
Postat av: anna

bångman ska inte dit, hon jobbar och tjänar pengar :) haha

2008-07-18 @ 19:09:38
URL: http://annamarielle.blogg.se/
Postat av: anna

bångman ska inte dit, hon jobbar och tjänar pengar :) haha

2008-07-18 @ 19:09:55
URL: http://annamarielle.blogg.se/
Postat av: linnea

åh älsk, jag saknar dej me! Jävla jobb förstör ju så jag missar allt. Hoppas vi ses snart :)

2008-07-21 @ 09:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0