tjosan!

Halihalå!

Igår så var jag i staden med syrran och julija, vi satt på mitt tak å drack vin å hade det allmänt mysig! Och jag blev inte förvånad över att min jävla surpuppa till granne kom upp å klagade på... absolut ingenting! även att han sa att man inte fick röka där uppe=S ajaa, konstig snubbe det där! hm!
Vi drog vidare mot stråket, rätt mycket folk.. sen blev det krogen, träffade jonny å ron också.. så kring halv tre for vi hem till jonny på frösön där vi sov! har varit fär nästan hela dagen också, sen for jag hem till järpen för att städa, men till min extremt stora förvåning var det faktiskt inte ens stökigt!
däremot dampade jag ut på datorn som inte funkade!!
Sen när det är varmt och man har ont om tid blir man bara ännu mer förbannad!
Sprang omkring i huset som en vilsen höna och försökte packa ihop massa kläder å andra prylar.. kollade på klockan och insåg att jag aldrig skulle hinna att gå till tåget! Så leta fram cykel nyckeln tog all min packning (en bag och två påsar fulla av kläder) och cyklade som en galning i hettan och fort gick det må ni tro!

på drygt tio minuter hade jag cyklat nästan 4kilometer m,ed världens sämsta kondis, men jag hann! brawo pytti!

Well Karamell, nu väntar jag in syrran och besked om the alkohol.. sedan blir det utgång!=)

om en vecka far jag till Bulgarien!!!

You make me smile


Kommentarer
Postat av: Amanda Fernandez

Den här kvällen var BÄST!

2009-03-24 @ 22:09:43
URL: http://amandafernandez.blogg.se/
Postat av: Amanda Fernandez

BLÄÄÄÄ!

2009-03-24 @ 22:19:07
URL: http://amandafernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0