ge mä fäviken råå

Hello sunshine!
Vaknade idag och det var SOL ute, då blev jag, patty överlycklig! Hoppade upp ur sängen tog på mig min bikini å la mig på studsmattan och solade! uuunderbart kan jag lova=)

Idag funderar jag på att kanske åka till stugan och tjocka släkten! Fast nu sitter jag här ser ut som en rishög å lyssnar på melissa horn, öron orgasm. yes baby!

Fäviken kommer iafl att bli av, blir förfest i mörsil hos ragge sen vet jag inte hur vi tar oss in till fäviken? Festar hela natten lång och sen kör Jonas oss hem till mig i järpen där vi ska slagga. Mwaah, kommer bli så jävla skoj!

I'm Over you!
la la la la la la la life is wonderful!

Tror visst att jag längtar ihjäl mig efter underbara Yran snart! Kanske dags att köpa biljetter? hrmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0