hurting

helluu!

vaknade imorse vid nio tiden, dax att kliva upp som en död fisk.. sätta sig i bilen köra några mil och träffa ÄNNU mer släkt.. Men man ska inte klaga och det är faktiskt rätt mysigt att träffa folk man inte sett på väldigt länge!
På grund av att vi åkte å träffa folk blev det dubbelt upp med fikat, höhö. Inte dåligt d inte=)

Sen blev klockan rätt mycket och vi körta med all världens fart in mot ume igen.. jag och mami hade ju bestämt att vi skulle hinna med stan lite idag också, men det gjorde vi inte! Eller vi beslutade oss rättare sagt för att gå på BIO å mysa lite istället, åå mysigt blidde ree! mwah! Efter bion var det spö regn så vi skyndade oss genom stan och hittaade tillslut mormor å morfar väntandes i bilen! Tur att de följde med oss, eftersom att alla buss chffisar häri ume säger ifrån;)

Well, efter bion lite frysna så där begav vi oss till syrrans place!

Vi har precis tittat på en av de bästa filmer ever.. jag grät tror jag 90% av filmen.. den var lite förkänslig för min del..och tyvärr påminnde den mig för mkt om en person, så det gjorde saken värre med andra ord=,( den filmen kändes verkligen rätt in i hjärtat på mig!

Imorgon blir det iafl äntligen staden, lillsyrran och mia! men känner nu att jag mest vill hem.. till kompisarna!

Aja, nu ska jag inte sitta här å blogga mer ikväll.. men ma råkes imorgon!
Hugs!

Nu är någon annan än jag närmare, jag litade på dig.. nu litar jag inte på någon!

Kommentarer
Postat av: anna

vad var det för film ? :) saknar dig stumpan

2008-07-16 @ 12:07:33
URL: http://annamarielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0