tråkig dag. höua

tjenixen !

Kan börja med att säga att jag hatar den där jävla spågubben som sa att det skulle bli den varmaste sommaren på såååå länge, kyss mä någonstans lögnare! sämsta sommaren på sjukt länge! kallt och regn, så man sover ju bara bort hela dagarna!

well, jag har iafl hunnit med lite i sommar.. först så har jag jobbat i drygt tre veckor på solhöjden, faktiskt riktigt kul att vara med de dementa.. inte så mycket att göra. Men sticka funkar ju alltid:)  Sen drog jag med lite snygga brudar till Sundsvall-gatufesten. Var nice och magnus uggla är kung!:) och i förrgår kom jag hem från en liten vistelse i Lååångsele, hälsade på min äldsta vän Emma. mycket mysigt!
Sen har jag festat å varit social med lite polers!

Redan imåra så drar jag vidare till ume, ska träffa papi systrarna å lite annan härlig släkt som man inte träffat på.. aa jag vet inte hur länge!! vill egentligen inte följa, men har inget annat att göra.. så va fan.. orka sitta i östersund å deppa! notelinotnot!

Sen vill jag bara att hanna ska flytta tillbaka till lägenheten och att Johanna ska flytta in, äär så huskut ensamt här=/

nä nu orkar jag inte skriva mer för stunden, uppdatering later folks! pöss and hugs!

.Det blod jag trodde var stilla fick du att rinna.

Klockan är 22 och 43 nu! jag har inte gjort någonting idag.. nu ska jag kolla på tv:n som jag fick igång, packa för morgondagen om jag orkar.. men är sugen på cola å chips, så kanske springer (går) iväg och köper det föörst!=)

resan som vi ville ha till tunisien fanns inte kvar idag när vi skulle boka. fan.. aja bara att leta vidare då! kanske cypern.. hmm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0