Dålig info.

Irriterande, jag trodde att vi som vanligt, varje tisdag skulle börja kvart över 8. Jag har sovit dåligt hela morgonen för haft världens jobbigaste rethosta, men jag slet mig upp ändå, mot min vilja. Så kommer man till skolan och får veta att vi börjar TIO! Så då får man traska hem igen, ååh, arg jag blir. Hade verkligen behövt de där extra timmarna med sömn.
Ska lägga mig nu och ge mig själv en chans till att somna, men lär väl inte lyckas.. sen ska jag gå tillbaka till skolan och köpa smörgåsar i lyan, äta tills jag dör. Typ.

Idag har jag alltså Svenska, ARL och Idrott.
Sedan åker jag nog hem till järpen, till mamma. Vi ska ha myskväll. Jag bad henne göra en god middag också, åå de skulle hon firra! Vilken underbar mamma man har, inte sant? Får se om Jonathan följer med också. Annars blir det en Dotter och Mamma kväll. Nu ska jag lägga mig, hörs ikväll! / Fernandez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0