En lördagsmorgon till spillo.-

Den här dagen på skolan har varit den onödigaste jag varit med om. Den har rent ut sagt drivit mig till vansinne! Jag gick upp tidigt imorse, skulle åka nio från nälden. Trots Jonathans Protester, men jag kände att det är viktigt att komma i tid, och måste ju ställa upp för "laget". Så jag kom dit och ¨då sa min lärare att jag kunde börja kvart i 12istället, då blev jag sur, irriterad och riktigt förbannad! De tog en lördag från mig i onödan, jag hade verkligen och då menar jag verkligen behövt vila och fått en sovmorgon, eftersom jag är så stressad när det gäller skolan och har det så svårt att sova på nätterna. Så meningslöst att åka dit. Sen var det ju inte så mkt folk där heller, jag menar VILKA VILL KOMMA DIT PÅ EN LÖRDAG?

jajaa, jag har precis varit på ICA och köpt chips och en liten Julmust, NygårdaJulmust. Mummms.
Ska nog lägga mig och vila ett tag också, förhoppningsvis somnar jag. Ska ju på ferre ikväll, och då måste jag vara laddad och party-glad. Vi ska förfesta och äta korv, mysigt va?? Självklart hänger kameran med. Ska försöka ta massvis med kort. Som laddas här här senare.

Hörs sem / Fernandez


Kommentarer
Postat av: Lina :)

Meeen, shit så drygt! Jag skulle blivit rasande om någon gjort så. snott min morgon alltså! I veckan ses vi gullan :)

2008-11-16 @ 00:06:26
URL: http://liinapedersen.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0