Feber

Jag hade feber igår kväll, precis som jag anade.. Men åkte till Jonathan tio över tio till Nälden, vi kollade på Scrubs innan vi somnade, och idag mår jag faktiskt bra, dock lite hängig. Men måste ju gå på skolan eftersom att jag ska vara bort på fredag, då är det ju Vemdalen som gäller!

Snart har vi svenska, ska kolla på film, så ska köpa mig lite mackor och godis att mummsa på medans vi tittar, annars lär jag ju somna. Nej nu ska jag fortsätta med Vårat Parti : Högerpartiet. Idag är det val i USA också, må bäste man vinna.
Puss, hörs sen / Fernandez

 Det går inte bara bra, utan bäst för MoDo nu. Och snart blir det Ö-vik med grabbarna MoDo- Färjestad



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0