flyttar!!!

En bakis-älskling ligger i soffan medans jag mamma, jarmo och morfar flyttar ut mina saker. Det kommer tyvärr att bli väldigt klent med mitt bloggande ett tag fram över. Men när jag fått min dator kommer det att rulla på som vanligt igen. Så länge får jag låna skolans och älsklings dator för att skriva mina inlägg.

Men som sagt, nu smäller det. Jag Patricia Anna Öhrström Fernandez flyttar till min egna lägenhet. Jag är förväntansfull. Det måste jag erkänna!
Gårdagen var för övrigt hur rolig och mysig som helst, tog bilder.. men hinner tyvärr inte att ladda upp dem nu! Men kommer förhoppningsvis inom kort.

Ikväll ska jag antagligen vara med Jonathan, eller kanske Lina? är ju AA och det får ju inte missas, tror vi ska åka och storhandla snart också, det behövs. Har slängt massor av mat som jag inte kan ta med mig.

Faktiskt är min största ångest med att flytta är att jag blir datalös, fixar jag ingen dator snart så får jag väl ta gamla bettan jag har hemma i Järpen, haha. Men den lär ju inte få plats.

Som sagt kan bli dåligare uppdatering, men läs på för det. För kommer ju minst ett varje dag iafl!
Nu ska jag fortsätta, rensa frysen måste fixas av hurtiga Patricia.

PUSS PÅ ER SÖTNOSAR!!! / Fernandez. RING/SMSA svår att nå på the MSN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0