Utkast: Jag ligger ...

Jag ligger enam i Jonathans säng i Nälden, har tittat på Sex and the City filmen, det är nog den bästa film jag sett på länge, och jag speglar mig och några väninnor i dess roller. Den gav mig många goda skratt. Och jag kan erkänna att jag fällde många tårar, jag är överkänslig, det vet jag men den fina vänskapen i filmen var nog det som berörde mig mest av allting! Sedan kärleken, ja. ni förstår.


kan man bli förälskad i en film? Isåfall är jag det nu!

Jag hoppas att Jonathan kommer hem snart, själv ska jag försöka sova (öppethus imorgon igen), Jag ska drömma om mitt nya liv i en flashig lägenhet i New York, mina underbara vänner som också ska bo där. Som jag kommer att stå närmare än ngot annat, och sedan så klart Älsklingen!

Om några år flyttar jag dit, utan tvekan.

NattiNatti / P. Fernandez


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0