Förkyld och Klassfoto

Jädrans förkylning, jag har åkt på en jäkla förkylning så här lagomt till vintern. Inte så passande enligt mig.
Inatt var min första natt ensam i lägenheten, jag måste säga att det var oerhört läskigt, sedan blev ju inte saken bättre utav att jag inte kunde andas. Jag låg vaken till över klockan två, har aldrig varit mer mörkrädd sedan jag fyllt 10 skulle jag tro, eller där tog jag nog i. Men var så pass rädd att jag var tvungen att sova med tv:n på. Stackars mig.

Sedan traskade jag iväg till skolan, är så skönt att jag får en lite längre promenad från och till skolan sen jag flyttade, inte mycket längre men lite.. Är så mysigt att vandra omkring i mina egna tankar i den friskaluften, men det här kommer jag nog att ta tillbaka när det är 20- ute. Då kommer jag att längta tillbaka till stortorget, det kan jag sätta mitt ord på.

Idag är det Andra Avenyn och Desperatahusfruar, vilket betyder att ikväll blir en hemmakväll med TVmys i soffan, och en litenJonathan bredvid. Ska nog laga soppa till middag, fast mina smaklökar är helt avdomnade? varför tappar man smaken när man är förkyld? Tråkigt att äta utan att känna någon vettig smak, right?

Nu har vi precis haft klassfoto, håll tummarna för det bästa!

Nu ska jag jobba och äta lite Salta och Rostade Solroskärnor! mumma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0