grattis Isak

Har precis avslutat en god middag hos mormor och morfar, nu blir det snart dags för en kopp kaffe och lite surr innan morfar kör mig in till stan igen!

Har varit med Jonathan efter skolan, vi tittade mest på tv eftersom att jag var tvungen att åka så fort, men han stannade kvar i min lägenhet tills hans buss till jobbet går!

Är så stolt över min kusin Isak som åker och paddlar i Australien i 88dagar nu, att du paddlar på elit nivå är helt fantastiskt! sedan vill jag ocskå säga GRATTIS till honom på hans födelsedag som är idag, redan 18år, känns lite overkligt... Kommer ihåg oss som de små busiga kusinerna som alltid hittade på roliga saker, och blev utstötta från våra äldre syskon för att vi var för små. Men nu är du vuxen, men kommer alltid att vara den lilla spralliga killen för mig! Grattis Isak på din 18års dag, jag saknar dig!

 för övrigt har jag börjat få ålig syn, desperat behov efter en optiker! Skicka gärna sms eller ring ikväll när jag har lite att göra! / Fernandez



Kommentarer
Postat av: Anonym

"Skicka gärna sms eller ring ikväll när jag har lite att göra! / Fernandez"



-hur ska jag veta när du har lite och göra då?

2008-12-01 @ 09:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0