IDIOTER!

IDIOTER
Lådan utanför lidl innehöll sopor?! alltså, de människor som får för sig en sådan här idé kommer jag nog, så länge jag lever aldrig att förstå mig på! Jag undrar om de har den blekaste aning om hur sjukt onödigt och hur extremt mycket det här har kostat? Jag hoppas verkligen att de hittar pateterna och ger dem deras 6års fängelse som de förtjänar! Väx upp.

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll, hade gärna lekt med min älskade vän Jimmy Hernerud, men han har tydligen något fel på magen, jag tycker personligen att han ska ringa en läkare eftersom han inte ens kan gå, tycker synd om dig, <3

Men nu fick jag precis ett sms av älskling som fråga om jag ville komma till honom, så en mys kväll tackar jag ju inte nej till, men jag överväger beslutet eftersom att bussen går tio över tio ikväll! hmm..

Nog om det, ska fråga om Jimmy vill köra en omgång flagg med lilla jag. Puss på er / Fernandez
 liiite längtar man ju till sommaren, och värme!


Kommentarer
Postat av: denise

hahaha sopor.... Lite kul va d ju :P

2008-11-04 @ 20:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0