kissekatt

 En sådan här gosknöl funderar jag starkt på att skaffa till lägenheten. Men nu är det mamma som börjar tveka. Till en början var det hennes idé, men nu börjar hon se det negativa i det hela och börjar sakta ändra på sin åsikt. Men det ska jag se till att hon inte gör, för en katt ska jag ha, där med basta! Så ska göra allting som står i min makt för att få mig en liten kattunge...

Ursh, jag är så där obehagligt trött just nu, ögonlocken väger bly och kroppen skriker efter sängen... Men jag har faktiskt lust att koll på någon Astrid Lindgren film, eller Disney. Lillsyrran har en kompis som ska stanna över natten, de har "spakväll" med ansiktsmasker och liknande.. skulle jag behöva, en lugn spa kväll med massage och massor av god frukt. Ska faktiskt gå upp och se vad de gör snart.

Imorgon bitti åker familjen till Åre, de yngre ska få nya slalomskidor ( anton, victor, amanda mina plastsyskon)och jag orkar inte vara hemma. Sedan kommer förhoppningsvis Jonathan hit, vi ska till stugan och åka pulka och leka i snön. Om inte han kommer blir det bara jag och mamma, synd bara att hon är värst på pulka.. själv blir man bara fegare och fegare med åren! DET VAR BÄTTRE FÖRR! (läskigt att kunna säga så)

Nej nu ska jag upp och störa små flickorna, sov så gott inatt! P&K/ Fernandez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0