KlackSko Eller KlackeSko?

Nu sitter jag och har ARL, ingen lärare vilket betyder att det INTE blir mycket gjort av HP07b.
Igår kväll åkte jag till Jonathan i Nälden, jag sov så extremt skönt inatt, hade inte alls någon lust att gå till bussen 20 över 8. Jonathan hade ju praktik i nälden, så han försvann redan vid halv 8 tiden. Så jag var ensam i deras hus imorse, vilket var rätt skönt faktiskt. Kunde göra mig i ordning i min egna takt. Går ju alltid sneppet segare när man är nyvaken och så trött att man inte ens orkar hålla ögonen öppna.

Ikväll ska jag förmodligen kolla på bio med Jimmy och Mårten, James Bond för hela slanten! haha.
Nej, vi hörs i nästa blogg / Fernandez

Just, vi hade en liten diskution om hur man säker "Klacksko" eller "Klackesko" Jag säger "Klackesko" men alla andra är helt övertygade om att det heter "Klacksko" !!! NEJ jag tror på Klackesko!

Känns inte alls skönt med en veckas skola igen. Fast jag är ju ledig på fredag, då är det ju Vemdalen!
Tjing.

Kommentarer
Postat av: hanna

klart att det heter klacksko och inte klackesko! ;P

2008-11-03 @ 17:12:21
URL: http://hbeckman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0