lajf is lajf

Nu har jag musik, hoho snikar in på en dator eftersom att jag inte har skaffat någon ännu..

Jag mår väl si så där måste jag säga, min förkylning vägrar att ge med sig och febern går upp och ner.
Idag hade vi sovmorgon till klockan halv 2, SKÖNT och behövligt, men min kära pojkvän kom och väckte mig halv tio, sen kunde jag inte somna om, så jag drack te, tittade på MTV och packade upp kläder till mina garderober, som för övrigt snart är överfulla trots att jag har lika mycket kvar.. Måste vända min smarta sida till och komma på en lösning! hmm..

Snart ska jag  vandra hemåt, jonathan kommer och gör mig sällskap när jag är sjukling, sen är det ju BondeSökerFru ikväll, det ser jag alltid fram emot.

Måste säga att halkan ute är bedrövlig, halkade framför två snygga byggarbetare idag, pinsamt värre.
HALKAN= NATURENS EGNA HUMOR!

Nu ska jag gå hem, vänta på älskling och ta en macka. Puss på er! / fernandez



Kommentarer
Postat av: annaa

måste få komma och hälsa på nåt :) saknar dig honey

2008-11-19 @ 21:57:21
URL: http://annamarielle.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag saknar dig med gumman! KOM OCH HÄLSA PÅ:D

2008-11-20 @ 23:54:41
URL: http://fernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0