Min skatt!

Jag blödde precis en skvätt näsblod, så där utan anledning. Och nu känner jag mig svimmfärdig. Det är inte bra, inte bra alls.

Två förluster på raken för MoDo. Och det känns ju aldrig bra. Men vi kommer igen, det vet jag. Måste också säga att det var lite roligt med Vinst för Timrå, förstår att Älskling är glad nu. fick precis ett sms där det stod "Vill du komma till mig ikväll så att du blir på bättre humör?=)" Och det ska jag ju så klart göra. Här orkar man ju inte sitta och deppa hela natten, har även druckigt tre STORA koppar med te, så lär ju inte kunna somna inatt, men då ska jag plåga Jonathan och hålla honom vaken in i det sista, höhö.. Hämden är ljuv gubben!

Måste bara påminna alla, och specifikt Jonathan hur mycket jag ÄLSKAR honom, du och jag. Det är så det ska va!
<3<3<3 Här har ni oss!!!

Nu ska jag leta kläder inför morgondagen, puss och godnatt / Fernandez


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0