mina tjejer

Jag hade ett litet löfte för mig själv "Inte dricka innan nyår" men det höll bara en vecka, hade verkligen en förstaklass kväll med tjejerna igår! Vi träffades hos frida vid sex och gjorde Hamburgare, vi drack åt och hade en sju helsike rolig förfest, att dansa till ABBA är nog våran specialitet. Efter vistelsen hos frida drog vi oss ner mot stan, vi gick till Linneas Pojkvän Henke och där var det massvis med trevliga grabbar och det blev en mys fest även där innan vi gick och åt nattmat på Donken! Minns inte riktigt tiden då jag skuttade hem till lägenheten, men jag somnade och sov som en gud tills strax innan 12.

Och idag, det vill säga lördag så mötte jag upp Linnea vid Domus, vi köpte allting som behövdes för att koka Knäck, sedan gick vi till henke och kokade knäck i tre timmar, vilken jädräns tid det tar att koka knäck egentligen... Men vi hade många roliga skratt och knäcken blev utsökt!

Nu är jag hemma i Järpen och ska gå och äta nu, kommer att ladda upp massor av bilder här i bloggen från gårdagen samt knäck kokningen med Linnea.

Nästa inlägg blir efter MODO's match, och Jimmy må bäste lag vinna;)

Ha D bra så länge, och håll utkik senare ikväll / Patricia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0