Old old old...

Gammal, är någonting som jag idag insåg att jag gruvar mig för att bli.. Så där gammal så man inte har en aning om vad man gör, och när man väl gör någonting så tar det 100år att få det gjort! Och när någon talar med än, så hör man ingenting, man får be dem att upprepa allting minst 10gånger innan man hör ett litet knyst av vad de sagt! Man försöker att förstå sig på det nya som händer i världen, men det går inte att hänga med, man får svårt att prata, man tappar ord och glömmer därför bort vad man precis skulle få sagt. Tanken bara på att man knappt kommer att kunna gå, man måste stanna efter tio meter och vila sig för att benen inte orkar längre. Den tanken får mig att må dåligt på något sätt, jag mötte en sådan människa idag, hon stod framför mig i kön på ICA, både jag och kassören som jobbade där var tvungen att hjälpa henne med allting. Tyckte så otroligt synd om tanten och hennes gubbe, tur att de hade varandra och kärleken.. det tror jag att man kommer långt på!



Nog om det. Musiken idag var verkligen helt underbart samt sjukligt kul, jag tycker att det gick bra för mig och elin Idag. Vi har bytt låt, och den passar oss båda bättre!

Snart kommer lina till mig, vi ska nog se på bonde söker fru, och sen åker jag till Jonathan... MÖSIGT.
Kanske klämmer in ett litet inlägg ikväll, puss / Fernandez
 forever young?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0