Perfekt kväll.

KLUK
Vilket underbart ställe, vilket underbart folk. Jag hade så sjukt roligt igår, ja det var nog det roligaste på, väldigt länge! Började med att de bjöds på en rolig revy, det var tjejlaget som hade gjort en riktigt rolig pjäs. Sedan serverades det mat, samt prisutdelningar efterrätt osv. Sedan var det så klart dans och sång! Nej, det var helt underbart roligt. Nu blickar jag frammåt till nästa bravader, som blir Vemdalen. Riktigt taggad är jag.

Idag har jag tagit det lungt här hemma i järpen, har faktiskt slummrat till ett tag på soffan också. Inte så pjåkigt.
Nu ska jag ta mig ett bad, sedan så åker jag till Jonathan i Nälden.
/ Fernandez


Kommentarer
Postat av: Ragge

Ja det var skojjigt igår, men hade svårt o bli full:P du såg hängig ut alldeles i slutet du:D hehe:D

2008-11-02 @ 21:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0