TacoBar med brudarna

Idag är det tisdag och känns som om att hela klassen är på ganska bra humör, trots att vi är lite trötta och flummiga. Vi har sjungit massvis av gamla barnsånger när i inte orkade prestera något alls på svenskan, vilka underliga texter det är på dem när man tänker efter! Sånt man aldrig lade märket till som litet barn...

Har ARL nu, sedan idrott efter lunchen. vi ska tydligen ha livräddning, tycker att det ska bli spännande eftersom att jag inte haft det sedan femman, och det kan jag lova att jag inte minns ett knyst av, det man vet är väl "mun mot mun metoden" och "trycka" över bröstet där hjärtat sitter? eller något liknande. Med mina kunskaper skulle jag nog inte kunna rädda många liv när man väl kommer till kritan.

Jag Hanna, Linnea, Frida ska på Taco Baren idag och äta middag. Ska bli riktigt trevligt att bara sitta och snacka massa onödigt prat... Det är så härligt att bara prata av sig, inte snacka skit. Utan tala av sig om saker och ting..

MODO har match ikväll också, jag hoppas VERKLIGEN att vi vinner över serie ledarna och lyckas skrapa ihop yttligare tre poäng, skulle egentligen på olerys och kolla på matchen, men får bli en annan gång! Sedan blir det Desperata husfruar och förhoppningsvis Jonathan.

Nästa Derby åker iafl jag och Micke dit! L Ä N G T A  A A A A R !

Puss på er, hörs kanske ikväll / Fernandez






Kommentarer
Postat av: Linnea

vadå inte snacka skit, de e nog de enda vi kan :P

2008-11-25 @ 12:02:03
URL: http://liinneab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0