TRE MÅNADER

Idag så blev det inte stugan, för att jag ska åka in till stan med bussen som går vid sex. Ska till Jonathan för vi är ensam i hans lägenhet. Jag ska ta med mig tre filmer och han har köpt pizza, så blir det en hel -mys- kväll på våran tre månaders dag, Bara du och jag älskling, Älskar dig mer och mer för varje sekund! Trots att vi har våra dåliga stunder så kommer vi bara varandra närmare. och det är väl så det ska vara?

Imorgon är det skola igen, faktiskt så känns det inte så illa alls. Känner mig utvilad för en ny skolvecka, och nu ska jag kämpa som en dåre med allting. Blev så glad när Kristin sa att jag alltid är den som är aktiv under lektionerna och att det gett bra resultat. Så nu ska jag försöka satsa ännu mer på skolan än tidigare (legat lite på latsidan på senaste)
Så nu är jag taggad och klar.

Nej, nu ska jag äta skinksås och sphagetti!

Ha en trevlig kväll, kanske lånar jonathans dator och bloggar senare. Puss på er! / Fernandez
SAKNAR LINA<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0