trubbel.

Eftersom att jag är så otroligt seg, så har jag inte tappat upp ett bad än. Men nu ska jag ta emot orken och göra det, duktigt, right?

Jag är lite sur på Jonathan också som är på väg hit. Han är orättvis. ALLTID ska vi kolla på de filmer han vill se, då menar jag Jämt. Och nu när jag bad honom lite vänligt att ladda ner en film jag vill se så vägrar han(inte första gången). Jag  tycker faktiskt att han kan offra sig någon gång att se en film som kanske inte är hans typ, fast egenligen vet han ju inte om det är hans typ eftersom att han aldrig kan ge filmerna en Chans. typiskt killar att vara så egoistiska.

Trots dina små brister som brukar driva mig till vansinne, så kan jag inte hejda min kärlek till dig.

Kommentarer
Postat av: Jonathan

Sluta snacka skit om mig!

2008-11-11 @ 21:20:51
Postat av: Patricia

hahahah. det där är inte skitsnack, det där är fakta.

2008-11-12 @ 09:30:27
URL: http://fernandez.blogg.se/
Postat av: Carro

haha så jäääääävla typiskt killar, sen då man gör samma sak tillbaka så blir dom SVIN SUR!

2008-11-12 @ 17:01:59
URL: http://sillstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0