Lördag 22November

blev inget bloggande för min del igår, hade tänkt att klämma in ett inlägg under förfesten hos Jenny, men kände att det inte var rätt tillfälle för det, sitta och blogga när man ska umgås med sina fina vänner håller inte i längden, tyvärr.

Vilket fall blev min kväll väldigt lyckad igår, efterfesten var lungt roligast och jag tror att vi somnade kring 5allihopa, att vakna tio dagen efter var dock inte lika populärt från min sida, sjusovarn klarar ju sig inte på 5timmars sömn, men ett som är säkert är att inatt kommer jag att somna fortare än blixten, det uppskattar jag eftersom jag har så svårt för att sova nu mera..

Idag har jag inte alls gjort mycket, tog bussen kring tre tiden hem till järpen där det bjöds på köttgryta, sen har jag mest degat framför tv:n och umgåts med världens bästa mamma, tror att jag ska föreslå att vi ska spela något spel senare, känner för att vinna, tss.

Att MODO fick vinna idag var fan det bästa som hänt på länge, trodde inte det kunde bli så mkt bättre MEN då ringde min bästa vän Jimmy och berättade att vi ska åka på MODO - Färjestad den 5:de December, och gissa vem som blev överlycklig? just precis, Jag!

Blir ett till inlägg lite senare ikväll också! Så håll ögonen extra öppna. Nu ska jag titta på ett andra avenyn avsnitt som jag tragiskt och konstigt nog missade i veckan, har aldrig hänt förut, så nu blir det AA för hela slanten, Puss på er och lyssna på låten nedan, möjligtvis världens finaste / Fernandez



Jag har försökt hitta ett ynka ord för att beskriva musikens betydelse för mig, men det går fan inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0