Disney för hela slanten!

DisneyFilmer är det bästa vi vet.
Jag och Elin har suttit helt tårögda idag och kolla på massa snuttar från DisneyFilmer på Youtube. Meningen var att vi skulle hitta en låt att sjunga, men vi blev helt fast, smälte och levde oss in dess vackra musik! Vi funderar på att ta med oss massor av DisneyFilmer till Vemdalen och titta i stugan medans vi(jag) dricker vin och förfestar, gissa vem som kommer att sitta där stor bölandes? Just precis, Patricia.
Självklart valde vi en Disneylåt till musiken också: Pocahontas - Färger i en vind

Sedan kunde vi inte sluta lyssna på Lejonkungen ; Känn en doft av kärleken.
Tänker bara på Jonathan och mig när jag hör den låten, haha. Känner verkligen hur det pirrar i magen och hur otroligt förälskad jag är i pöjken!Sedan får man ju rysningar längst hela ryggraden för låten är så FIN! MWAH!
Så här får ni chansen att njuta lika mycket som jag!!!


Ikväll ska jag till Lina och se bonde söker fru, jag är ju lite små kär en av bönderna. hehe. Vi kanske ska köpa en subway macka också, att äta till programet, självklart blir det popcorn i stora lass!

Nej, nu ska jag packa inför morgon dagen kanske åker till Jonathan ikväll också om det går för sig, och hoppas ni inte glömt att det är Älsklings dag imorgon också? Hela 17år!! Älskar dig. / Din Fernandez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0