JULKLAPPSLISTA

  • En Dator
  • Drivor med snö
  • En DVD
  • Jultomte som delar ut paket
  • Nytt ID smink
  • Ett litet "kitt" med nål och tråd så jag kan laga mina egna kläder (haha)
  • Ett snyggt vitt soffbord, ett ganska litet och stilrent
  • Massor utav kläder.
  • Presentkort
  • En upplevelse, ex : Massage, någon liten resa
  • En kurs på Make up store
  • Filmer : Sex and the city filmen och Svensson Svensson säsongerna
  • Underkläder
  • Biljetter till MODO's matcher
  • Fina smycken.
  • Tavlor att sätta upp i lägenheten
  • Hyllor till lägenheten
  • En middag på simon och victor
  • EN JÄVLA BRA JULAFTON!!
  • Bli rik.

Det där var några Julklappar som jag önskar mig, kommer säker att dyka upp fler under december månad som jag kan rista in här i bloggen.

ikväll är det match för MODO igen, får se om jag och Micke går på Olerys eller inte och tittar på våra Hjältar! Hoppas på ännu en utklassning, är så stolt över dem så jag finner inte ord.

Igår somnade jag kring 12, jag gjorde Kola/Knäck också. Blev riktigt gott, och nu vet jag vad som ligger och väntar mig idag efter skolan. Är ju Andra Avenyn också, får inte missas.

Imorgon blir det middagsmys med några flickor, sedan blir det kanske utgång.
Lördag Julhandla och antagligen Knäck kokning med Linnea hos Henke
Söndag Julmarknad i mörsil!

En mysig helg med andra ord. Vi hörs kanske senare!
Puss på er / Fernandez


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0