Frustrerande.

Frustrerande, ja. Man blir ju lite smått galen ibland. Och det är jag nu.. När inget går som det borde göra. Eller, ja egentligen är det väl bara "saften" som det är fel på, eller. Ja inte själva "saften" MEN PÅ SYSTEMBOLAGET. Idag är det ju tydligen "söndag" men jag fattar inte, är det lördag, så är det väl lördag och inte söndag, varför ska man vara tvungen att gå och ändra på dagarna? Varför kan det inte vara onsdag om det är onsdag och LÖRDAG när det är lördag? Mycket lättare så ju!

Vilket fall så spenderades gårdagen hos Jonathan i Odensala, vi var ensamma åt pizza tittade på IDOL och bara myste. En perfekt fredags kväll med andra ord. Åååh, de var så trevliga där jag köpte våra pizzor igår, blev bemött på ett så fint sätt.. Sen så bjöd de mig på en kopp kaffe, och det satt ju fint nu när det är så kallt ute. + att pizzan var sjukt god.
Innaan vi somnade så tittade vi på Bert, favoriten.

Nej, nu ska jag duscha sedan så måste jag ju packa innan jag åker med linnea till Sofie i nälden, sen vidare till Kluk. Party all night long!

HA EN TREVLIG SÖNDAGS (lördags) KVÄLL!! / Fernandez


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0