My angel

Huvudvärk, det är precis vad jag har nu! Kanske är febern som lurar? Hoppas inte.
Efter skolan så gick jag och Susanne på ICA, vi köpte masssssor utav Taco chips och dipp. Vi gick glatt hem till mig och gjorde oss bekväma i soffan, där satt vi.. Länge och åt Taco chips och dipp. Det gick åt som smör i solsken. Men jag tar smärtsamt konsikvenserna av en eftermiddag av svullande, illa mående och en jobbig spykänsla som vimlar okring i kroppen på mig. Vi satt iafl en lång stund och pratade om allting mellan himmel och jord. tillslut så somnade vi, båda två med en varsin filt, varför sover man ALLTID bäst vid middags tid? Något jag alltid funderat över.

Min susanne är helt enkelt bäst, hon hade skrivit en uppsats om mig idag på skolan. Blev ju helt tårögd när jag läste den! Ska rama in den och sätta upp den på väggen, där med basta!
you're my angel suusie!.




Känns lite frustrerand att Jonathan har praktik i nälden, saknar ju min nallebjörn.
Nu ska jag allt höra med Jimmy Hernerud vad han har för sig, Puss / Fernandez


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0