Tomten jag vill ha en riktig jul

Jag åkte aldrig iväg till åre, fråga mig inte varför.. Var nog bara för trött helt enkelt.
Så nu är jag ensam hemma, eller våran katt sitter på data stolen vid den andra datorn bredvid mig och bönar och ber om att få bli klappad, men hon får vänta tills jag sätter mig framför tv:n och kollar på lite meningslösa repriser!
Det här är vad jag ska roa mig med lite senare, vill bara att mamma ska komma hem så att vi kan åka till stugan, gå på en promenad och sedan som i gamla goa dagar ta fram våra Snowracers och pulkor, sedan bär det av mot backarna täckta av snö, hoppas på att det är bra före bara!
Och hoppas ännu mer på att Jonathan kommer och gör oss sällskap.

Ska snart skriva en JulKlappsLista som jag kommer att kopiera över här i bloggen, så håll utkik!! ;)
Nej, ska fixa mig en kopp med varm choklad och pepparkakor, sedan sätta mig med en filt framför tv:n!

Tomten jag vill ha en riktig jul, en sådan man har när man är liten.. Låten har fastnat i hjärnan, och jag gillar'e! PUSS / Fernandez hörs ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0