Patricia

Jag kan inte alls påstå att jag är speciellt glad efter MODO S förlust, nu är det dags att rycka upp oss och visa vad vi egentligen går för, för det här är inte MODO... Kom igen nu mina Hjältar!


Annars har min kväll bara varit allmänt lugn, har fått massage av mamma, ätit pepparkakor och kollat film. Tycker jag är en perfekt Torsdags kväll, men av någon underlig anledning så ligger jag steget före i dagarna, känns som om att det är fredag idag, men det äre ju då inte.
 
Imorgon har jag Engelska B och Psykologi, ska bli kul med psykologi faktiskt, hoppas att jag lär mig något spännande om mänskligheten. Sen slutar jag, och då ska jag vara med Älsklingen.
Till kvällen blir det fest, med Therese och några andra tjejer som jag inte har en susning om vilka det är. Blir Spikbodarna för oss och sedan kanske någon annan fest fall att det skulle spåra där borta, haaaah.

På söndag har Jonathan och Jag varit tillsammans i tre månader, älskar dig!
Nu ska jag hoppa i säng och göra en Psykologi uppgift, önska mig lycka till.
Hörs imorgon. Puss och Kram / Fernandez

Här ser ni tre bilder från helgen, och en tidigare på mig och Lina!

Kommentarer
Postat av: Lina

Älskar dig stumpan min <3

2008-11-23 @ 16:43:19
URL: http://liinapedersen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0