Vilken dag

Jag ska sammanatfatta min dag lite kort, efter det att vi har haft skola vill säga, för det kan ni ju läsa på tidigare inlägg.

Direkt efter skolan så gick jag lite slitnare, men lite gladare till min nya lägenhet där mamma och morfar befann sig. men de hade fullamuggar med att fixa gardiner och annat jox.
Känns nästan lite pirrigt faktisk, att jag äntligen flyttar iväg helt ensam, det är faktiskt ett ganska stort steg, jag menar.. Nu har jag ju ändå delat lägenhet med tre andra, så det har ju inte varit riktigt på riktigt, men nu smäller det, och på söndag blir det min första natt, tänka sig så stor man blitt! (skrämmande tanke)
Men från det ena och till det andra, de hade som sagt fullt upp i lägenheten när jag kom. Så de var riktigt sugna på en fika, det var både gott och mysigt att sitta och höra på morfars gamla skämt samtidigt som man drack cocacola och åt en ostsmörgås. Han är en favorit.

Efter fikat gick jag och mamma och inhandlade oss lite nya nödvändiga saker till lägenheten, vi skulle köpa en lampa också. Men hittade ingen, tyvärr så får köpa det imorgon eller på söndag. sen måste jag också gå på stan och titta efter en dator, det är något jag inte kommer att klara mig utan. Tv ska jag ju få av min mammas kille, men dator är viktigt både genom skolan och fritiden. Så det ska jag söka efter, samt en bokhylla. Så om någon vet om några snygga saker, så hör av er till mig!
Fick en jätte gullig inflyttningspresent av mamma också, en jätte fin ljuslykta! tack

Sedan gick vi på domus och köpte oss en varsin sallad, PRECIS VAD VI BEHÖVDE, helt slut båda två. Vilket är rätt förståligt. Sen har vi bara varit här i lägenheten och städat och packat.. är dock inte klar. Ska försöka firra resten imorgon, samt på söndag

Nu kommer snart susanne hit, vi ska my-my-my-MYSA! Sen drar jag antagligen till min sötknul Jonathan!
Kanske lyckas klämma in ett inlägg senare, hos jonathan då. Puss på er så länge / Fernandez

Vi är busiga.                                                                                         Världens finaste och bästa mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0