suget är för starkt.

Jag tror inte att någon människa på denna jord förstår vilket sug jag har efter en Pizza just nu. Suget har aldrig varit större, och kommer förhoppningsvis inte att bli det heller. Men det värsta av allt var att ingen hade pengar till att gå och krubba en Pizza med mig på Pizza Land heller, så jag blir nästan lite smått galen här, där jag sitter i min enorma ensamhet... Kollade igenom mitt matföråd, och jag kunde skymta en liten påse med Sagogröt. Det är faktiskt nästan lika gott som pizza, så det får bli min middag idag. Med socker och Mjölk förstås.

Vad jag mer ska göra ikväll har jag faktiskt inte en susning om, Östersund har ju inte så överdrivet mycket att erbjuda oss studenter. Så det blir ju bara häng framför datorn med en film och en skål med Pop corn.. Inte skall man klaga över det, men gör man det näst intill varje dag kan det bli en gnutta uttjatat. Tur man har Vänner och Pojkvän samt familj som kan dra en ur den onda cirkelt. Fast jag vet dock inte om de är så mkt bättre...

Imorgon är det öppethus på skolan, alla Nior ska komma och kika på våran vackra(?) skola. Jag ska vara Guide alltså vara välkommnande och gå omkring och visa människot vars de ska ta vägen i en tröja där det stort och tydligt står GUIDE. Sen är det ju tråkigt för gästerna att jag inte har det bästa lokalsinnet, och är nästan säker på att de skulle klara det bättre utan min hjälp, sen fick jag ett special uppdrag att stå på mässan och tala om programmet och svara på frågor. Jag kan inte rå för att jag är en pratkvarn ;)

Imorgon kommer mamma hit, hjälper mig att packa. Sen ska hon kolla lite saker i min nya lägenhet, så på söndag kommer jag att ha flyttat in! WIIHO. Tråkigt utan dator bara... Men en sådan manick ska jag försöka fixa inom kort!

Om någon vill hitta på något roligt ikväll är det bara att slå en pling, eller skicka ett mysigt sms. Underhåll mig!! / Fernandez
 +    = Sant.


Kommentarer
Postat av: linnea

även att jag också äter gröt till middag idag, just i detta nu faktiskt :)

2008-11-13 @ 16:32:53
URL: http://liinneab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0