LänsTidning och Provskrivning

LänsTidningen var på skolan idag och ställde mig "Dagens Fråga" och som råga på allt knäppte de 100tals kort, tänker då inte kolla tidningen imorgon eftersom att jag såg ut som ett Sunktroll efter helgen, och jag hade mössa på mig.

Just det, Högerpartiet (Mitt, Linnea och Hannas parti) vann, röstningen. Nöjda är precis vad vi bör vara, och är. Om några år är vi nog med i Riksdagen ska ni se.
Hade prov idag också, jag tror att det gick bra... Fast ibland tror man att det går så bra, man svarar på allting och känner att idag, ja idag var det verkligen min dag att skriva det där förbannade provet som man gruvat sig för hela veckan. Sedan när man får tillbaka det så märker man att man har varit ute och Cyklat när man besvarat frågorna. Det är sjukt Frustrerande och Allmänt störigt. Man tror sig förstå sig på saker och ting, men icke. Tur att det inte händer allt för ofta..

Nu funderar jag på att ta mig ett bad, känner mig fortfarande ofräsch efter allt partande och att ha trängts i stugan med massa tjejer. Sen ska jag nog plocka ordning lite på mitt rum, för ni har väl inte glömt att jag flyttar till min egna lägenhet i helgen?
Vid sju kommer Jonathan till mig, vi har bestämt att vi ska ha en mys kväll. Antagligen går vi på Videoteket och hyr film, sen ska vi gosa!

Tack och Hej, LeverPastej (som jag precis lärt mig äta, sjukt stolt)/ Fernandez


Kommentarer
Postat av: Carro

usch va vidrigt med leverpastej ;P

2008-11-12 @ 17:02:42
URL: http://sillstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0