Första Advent

Min kväll igår blev en stor besvikelse när MODO förlorade mot Fbk. Så nu kommer jag inte prata med jimmy på en vecka, det var vårat vad!

Idag har jag inte gjort speciellt, men det är ju söndag.. och det förklarar ju saken. Right?
Har Suttit och tittat på IDOL och käkat frulle framför tv:n. Måste säga att jag underskattat idol lite på senaste tid, sen Lars åkte ut har det faktisk inte intresserat mig alls. Men idag så måste jag säga att det var rätt bra, att Johan¨åkte ut var väl kanske lite på tiden, han är inte "IDOL" typen, nej. Men jag tror alla vet att Johan kommer att lyckas ändå, för vilken kille.
Sedan Robin var nog den som imponerade mest, gud så han har utvecklats, och tror att det blir Han och talang fulle Kevin i finalen!


Idag är det ju FÖRSTA ADVENT också, vilket betyder Ljusstakar och Julstjärnor i alla fönster, och så tänder man ju det första ljuset också, LOVE IT!
Idag är det julmarknad i mörsil, men tyvärr ska jag inte dit, utan stannar hemma med familjen och bakar pepparkakor istället, måste ju finnas någon som kan styra och ställe lite i bakandet, och det blir ju givetvis jag!
Får se om jag åker till stugan också innan jag drar vidare till lägenheten i stan, är ju ett kommande, otroligt spännande avsnitt av andra avenyn OCH sanningensögonblick... så ikväll blir jag fast framför tv:n med Knäck och julmust!

Är sjukt sugen på att se Mamma Mia också, finns nog ingen film man blir mer glad av? Så här har ni min faworit
scen!


Vi hörs mer sen! Puss på er / Fernandez



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0