Ge mig MASSVIS med pengar

Snön bara fortsätter att falla i härliga Jämtland.
Idag har vi mest suttit och snackat om julen och dess härligheter, vi har även prickat in en dag då vi ska ha en "mini julafton" då ska vi byta presenter, dricka glögg äta julkakor och titta på sunes jul och inviga jul-lovet på ett snyggt och trevligt sätt! Jag har börjat fundera på hur sjutton man ska få råd med allting så här innan jul, julklappar hit och dit, sedan har man ju faktiskt lite egna saker man måste unna sig själv! Men nu får man prioritera lite, och vänner, familj och pojkvän går faktiskt i första hand så här års!

Har inte färdigställt min julklappslista ännu, men den dyker upp inom kort, jag lovar. Kanske kan ge er lite fina idéer, det är ju faktiskt rätt tråkigt att bara önska sig och få pengar varje år. Så nu kanske ni får något nytt att överraska era föräldrar och vänner med.

Idag ska jag köpa julmust och pepparkakor, sedan mysa framför tv:n. Det är ju faktiskt några härliga program ikväll som man följer, sedan kommer förhoppningsvis Jonathan också... tycker fortfarande att det är lite läskigt att vara ensam om kvällarna, jag är en mörkrädd filur!

Nu ska jag fortsätta att jobba med behovsanalysen! Önska mig lycka till!

Kanske bloggar mer ikväll, puss på er / Fernandez

 När ska man ta tag i det här med träningen nu då? höua.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0