En lyckad helg, med underbara tjejer

Ta mig tillbaka till Vemdalen
Vilken obeskrivlig helg vi  har haft flickor, man skulle kunna ha haft hur stora förväntningar som helst på helgen, man skulle ändå aldrig bli besviken, för den här helgen har varit grym, slagit näst intill alla rekord.
Torsdagen var helt klart bäst enligt mig, jag och Wikman hade världens tur att komma in helt gratis, trots 18års gränsen, kom in  och rockade loss på dansgolvet, sen tackade vi ju inte nej till gratis drinkar, nej nej! Den kvällen var oförglömlig och helt underbar. Fredagen var jag inte inne, blev bara fest i stugorna då, men hade en toppen kväll iafl. Lördag = Betalade inte en spänn, kom in på området dansade och NJÖT!


tack för en underbar och oförglömlig helg.

Idag har jag inte kunnat hålla mina ögon öppna, bussen hem var värst, mina ögonlock kändes som två tegelstenar, orkade verkligen inte att hålla dem uppe, så nu har jag bestämt att jag ska lägga mig ett tag, måste ställa klockan så att jag inte vaknar ikväll. Tänkt att sova någon timme bara. Ikväll vet jag faktiskt inte om jag ska till Jonathan, vi saknar varandra, men vet inte om jag har orken till att stiga upp imorgon bitti och sätta mig på en buss, när jag har chansen att sova så mkt längre här hemma... Skola imorgon, Kill me.

Nej, nu är det Vårforum i Vemdalen som gäller! Puss på er / Fernandez


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0