Grattis Älskling, du är bäst

Du är det bästa jag vet, jag älskar dig

Vilken mysig morgon det har varit, jag åkte till Jonathan igår kväll för att kunna umgås så mycket som möjligt med honom innan jag åker till Vemdalen. Vi gick och la oss vid halv 12 tiden och tittade på Scrubs, det har blivit som en vana för oss nu, vilket jag inte klagar över eftersom att det är ett av världens bästa och roligaste program i mina ögon! PRECIS klockan 12 attakerade jag min älskling med hundratals pussar, HAN FYLLER JU ÅR IDAG, min älskade Jonathan är äntligen 17år, GRATTIS min prins.
Vilket fall sov jag så fantastiskt skönt inatt, var ju riktigt trött på kvällen så somnade som en stock.
Klockan halv sju så vaknade jag av att Hampus (jonathans lillebror) och Carola (Jonathans mamma) kom och sjöng, de hade med sig en bricka med mackor, ljus och choklad så jag och Jonathan fick äta frukost på sängen efter present öppningen! Grattis än en gång älskling, ledsen att jag inte kan vara med på din födelsedags middag,
ÄLSKAR DIG AV HELA MITT HJÄRTA Jonathan Erik Norrman!

Nu sitter jag på turism, har dunkande huvudvärk, och verkar inte varan någon som har alvedon heller, vill ju inte bli sjuk eftersom att tre dagar i vemdalen med fest och tokigheter väntar mig och mina förväntansfulla brudar! Åker klockan 4 från busstationen direkt idag efter skolan, jag tror vi kommer att få det grejtans jag och bruudsen, ska bli kul att träffa massor av nytt folk också. Verkar vara extremt mycket människor som ska dit, vilket är ett + !

kommer antagligen att bli en dålig uppdatering under helgen med andra ord, Hör gärna av er. Skicka sms och ring så mycket ni bara kan och orkar, glöm inte bort mig, är ju trots allt bara borta i tre dagar =)! Puss och Kram / Fernandez

Den här söta bilden har min lillasyster gjort, hon är nämligen ett stooort fan av mig och gubben!!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0