Vilken seger:D

VILKEN SEGER, vi utklassade serie ledarna och kan inte beskriva känslan! Hoppade omkring av lycka hemma i lägenheten igår kväll, vi förtjänade verkligen det här!:)

tacobar med brudarna var sjukt mysig, vi blev mätta, snackade och SKRATTADE. Mina bästate filickor.
Planerade lite inför nästa forum också!

Åh, jag vill åka till Sundsvall och JulHandla, vill till Birsta. Men verkar inte vara någon som tycker att min geniala Idé håller! Men om någon skulle bli sugen så får ni höra av er direkt, är less på östersunds sunkiga utbud och vill införskaffa mig nya kläder och fina julklappar! H Ö R   A V   E R  !

Ikväll ska jag bara ta det lungt, och kolla på BondeSökerFru, är helt besatt av det där programmet, kan bero på att det finns en riktig Hunk till bonde, eller vad säger du lina? Sedan får man sig alltid ett gott skratt när man tittar och det gillar jag ju.

Var så skönt att vakna imorse, var helt utvilad och kunde sega mig så mycket jag ville utan att komma sent till skolan, har Turism nu och det är mindre roande! Men viking som man är klarar man ju några timmar av det med:D

Nej, nu är det rast, hörs sen:) PUSS / Fernandez

Kommentarer
Postat av: Amanda Fernandez

Det var kul när modo vann! nu är som sämst!

2009-03-24 @ 22:16:08
URL: http://amandafernandez.blogg.se/
Postat av: Amanda Fernandez

Jag har tråkigt!

2009-03-24 @ 22:17:42
URL: http://amandafernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0