Världens mäktigaste man

Nu äre du som är världens mäktigaste man! Jag är nöjd!
Idag är det packning till Vemdalen som gäller, jag är ganska förväntansfull faaktiskt. Rykterna säger ju att det ska vara obeskrivligt roligt där borta, men jag tror inte att man ska ha så stora förväntningar, vill ju inte bli besviken! Och blir man det får man väl åka hem en dag tidigare, men hoppas verkligen på att det kommer att bli sjukt mycket röjjjj!

Idag är jag trötter, vaknade vid sjutiden då Jonathans väckarklocka ringde. Sen kunde jag inte somna om, suck och pust. Men somnade ungefär 15min när jag kom hem till lägenheten imorse, behövdes.
P<3J

Nu ska jag jobba vidare med turismen, flitig som man är! NOT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0