Alla vägar bär till Rom

 MIN
Idag är det en sådan där höst dag som jag INTE gillar. betyder alltså att det regnar idag..
har för tillfället turism. Jag ska gå in lite närmare på vad man kan göra i : Västerbotten, Medelpad, gästrikland och värmland! iiiinte sååå lockande.

fast värst av allt är faktiskt att skolfiket är avstängt, taket har nämligen rasat in. och jag är så jävla törstig så det finns inte. Jobbigt läge, Jag vet!

Efter lunch så har jag samhällskunskaps prov. samhälle är mitt absoluta bästa ämne. Så jag hoppas på att det ska gå bra!!
jag drömde världens hemskaste mardröm inatt också. typiskt att man ska drömma mardrömmar när man sover ensam.. Då saknade jag älsklingen vill jag lova.

Bloggar mer efter skolan.
PUSS/ Fernandez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0