Alltid missnöjd

Hej!

Min dag på skolan har faktiskt varit kul.. ja, hörde ni? KUL har den varit. Dagen började med att det var mingel och föreläsningar på mittuniversitetet, fick gratis godis mackor, kokböcker och allt möjligt smått och gott! Väldigt trevligt, sedan kollade vi klart på filmen på samhällskunskapen och fortsatte med vårat parti. Svenskan var allmänt flummig.

Så nu sitter jag här, väntar på att hanna ska ringa så att vi ska gå och klippa oss. nog en av det värsta sakerna som finns, jag blir alltid missnöjd.

Idag har jag och älsklingen varit tsm i två månader, igen=) Älskar dig.
Nej vad tiden rusade iväg. Måste springa! skriver mer sen.  PUSS / Fernandez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0