Busstripp.

Måste bara säga TACK, ja TACK allesammans för en sjukt rolig kväll igår. Började hos denise, hade mycket roligt sjöng singstar osv.. Sedan var det Krogen som gällde, och ja. Dåligt nervös var jag faktiskt eftersom att jag aldrig vågat försöka gå in på krogen förut. Men till min stora häpning KOM JAG IN! wööho. Tråkigt att det inte gick för jimmy och mårten, vi drack någon cider och sedan drog vi vidare.. En rolig kvääll helt enkelt.

Ska ju till umeå om någon timme, så tänkte att jag skulle blogga lite innan min nästan sju timmars långa bussresa..
Då måste man ju ladda upp ordentligt. Right?

* En bra tidning och bok.
* En stooor macka eller sallad.
* Massa massa naturgodis.
* Ett dussin med mandariner.
* Musik. Dock hittar jag inte hörlurarna till min mp3, och har ju lämnat tillbaka mammas Ipod. otur.
* DRICKA! viktigaste.

Ja, så nu ska jag först springa på videoteket och lämnatillbaka filmen jag och jonathan hyrde, sedan springa på affären och handla inför min lilla tripp. Jag bloggar självklart när jag kommer fram om min ROLIGA bussresa Zzz.

PUSS / Fernandez.
Just d, tog ju massor utav roliga bilder igår. de laddas upp inom en snar framtid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0