då var det klippt!

DÅ var det klippt. Min första tanke när hon klippt mig och skulle "framhäva mina lockar" var bara, NEJ NEJ NEJ, är det sant? hahah. Men sen gick jag hem, duschade och tog bort lockarna som var sååååååååå fina enligt henne. Haha.
Så nu känns det bra, det slita är borta och det var ju det viktiga!.. det var förresten den konstigaste frisören jag någonsin träffat på, jag och hanna var tvungen att hålla oss för skratt ett X antal gånger. haha.

Men nu ska jag sköta mitt hår och låta det växa tills det blir långt och fint, som jag hade en gång i tiden! Jaa, det var bättre förr ;).

Nej, längtar tills imorgon. Fredags mys med MIN UNDERBARA POJKVÄN! Tror vi ska på kina. iiiiih.

Sen lov, åker nog till Ume på söndag. Hörs senare. / Fernandez

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0