En dold talang

dagen gick fort. Vi hade inte samhällskunskap för att läraren var hemma med sjukt barn. lite tråkigt ändå..
Jag lagade mig väärldens godaste mat när jag kom hem, jag gjorde Franskomelett med bacon i, det var verkligen behövligt och det klingade vackert i kistan. Jag har nog en liten dold talang när det gäller matlagning.

Ikväll ska jag och susanne till någon thomas (?) Dricka lite bärs och  vin;) hahha, får se hur det blir med den saken för mig. Sedan så ska bögen sova här. tyvärr..... Närå suusieQ, ska bli mega mysigt!:D

imorgon kommer nog bli den bästa skoldagen denna vecka, först föreläsning hela förmiddagen, På engelska om valet i USA, och sedan så ska våran skolmenister komma. På psykologin så ska vi titta på film, sen musik!

Nu ska jag gå och byta om, sitter här i mjukisar å munk tröja, det bästa! Tror jag ska ha fest någon gång, då alla måste ha mjukiskläder på sig, annars blir de inte insläppta, ganska smart va?

Får se om jag bloggar något mer inatt! Annars lyssna på den här låten och ägna mig en tanke och ett sms om ni har tid!
PUSS FOLKET / Fernandez


 Den här ska jag nog sjunga på musiken, grejt.
 bäzt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0