En vanlig dag i umeå.

Nu så sitter jag i vanessas rum i studentboendet, hon tittar på något program på tv:n.. som faktiskt verkar vara ganska intressant. Så ska nog fatta mig rätt kort och börja titta lite på det jag också.

Jag åkte iafl till ersboda, där möttes jag upp vid snipgränd av Mia och Ronja, en varm och gosig kram i höst kylan var väldigt passande. Vi gick till deras nya lägenhet, där hörde jag pappa nynna i köket, fick en stor kram av min efterlängtade lillebror Manuell, gick vidare till köket där jag fick en kärleksfull kram och några kindpussar av pappa, miin pappa!!! Vi slog oss ner vid bordet, pappa som är väldigt duktig på att laga mat (och utbildar sig just nu till kock) hade lagat en godmiddag, och hungrig som jag var åt jag som en häst, pappa blev stolt!

Sedan blev det bara lite tv tittande och kaffe. Innan jag tog bussen vid nio hem till Åledhem. Jag gick in på ICA också  och handlade lite mat tills imorgon, och ett Rosa nagellack samt läppglans. Att köpa middag till imorgon var menlöst, fick strax efter det ett sms av gabbi som ville bjuda oss på middag imorgon, självklart svarade vi ja.

Så imorgon blir en tripp på stan till att börja med. Nu ska jag snart  sova, så jag säger Godnatt och sov så gott! PUSS / Fernandez

honom saknar jag lite..

Kommentarer
Postat av: Carro

sötisar :D

2008-10-28 @ 11:12:48
URL: http://sillstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0