Framme i umä!

Då är man i kära gamla goa UMÄ! Jo vars.
Min bussresa var.. dryg, jag somnade dock ganska fort och fick sömn i några timmar faktiskt. Vilket underlättade resan.
Men det ÄR obehagligt, jobbigt och drygt, att sitta på en proppab buss i sju timmar, man får faktiskt ont i rumpan!!
Sedan störde jag mig på några tjejer som inte var allt för gamla, som satt och pratade med en ICKE respektabel ton.

Vanessa (stora syster) ligger och sover någon meter från mig. Ska snart krypa ner jag också.. Vi ska sova skavfötters bestämde vi. Precis som när vi var små.. SyskonKärlek.

Imorgon vet jag inte till hundra procent vad jag ska hitta på, kanske träffa min sötalillebror Manuell. Men får se. En sak som är säker är att jag ska njuta av lovet, och en lång sovmorgon väntar mig imorgonbitti, medans Vanessa ska på någon lektion. Skönt att träffa henne igen, och bli bemött ´på ett så kärleksfullt vis!

Nej, nu ska jag krypa ner i sängen. Godnatt / Fernandez



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0