Fredag kväll = Lugn kväll

Jag ska berätta lite granna om kvällen som varit. Vid fyra tiden så gick jag faktisk och la mig och sov. HAHAH. Jag förstår bara inte hur jag kan ha varit så trött idag?. Well, sov till klockan blev ungefär 8. Då började jag att fundera på om jag skulle åka på festen eller inte.. Jag beslöt mig för att gå. Men först så gick jag till Jocke, där var han och victor och spelade tv-spel! Jag fick   mig många goda skratt, eftersom att Vicci var så kass:D Vi begav oss iafl till festen tillsammans... där var det, hmm får se nu. Överbefolkat och kaos? Två ambulanser kom också inom den lilla stunden som vi var där, illa.

Vi gick tillbaka till stan, jag bestämde mig för att gå hem, men gick in på Donken först och köpte lite mat, jag förtjänade faktiskt det, som gått så långt=) Skönt med en lugn kväll iafl, har ätit och tittat på IDOL sen jag kom hem, ska ju åka med bussen som går klockan tio imorgon, där är alla sköna brudar som man ska spendera hela morgondagen/kvällen/natten med. Vi är taggade!

F
underar på att ta mig en liten dusch, även fast man inte får det efter klockan tio.. men ibland får man vara odygdig och bryta mot regler, och jag fryser så mycket så att en varm och skön dusch skulle sitta finare än fint. Så slipper jag gå upp så tidigt imorgon också.....!

Nej, hoppas ni får sova så gott inatt allihopa. Puss och kram / Patricia Fernandez


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0