godmorgon?

Godmorgon.. eller godlunch kanske man ska säga?
Kan berätta lite snabbt om gårdagen. Jag åkte bussen till frösön vid 8tiden, det som var jobbigt var att jag hade knappt en krona på mobilen, så jag skulle ringa till jimmy när jag närmade mig så han kunde möta upp mig (hade ingen aning om vars jag skulle) MEN då kom jag direkt till telefon svararen, å där stod jag helt ensam och hjälplös mitt i ingenstans på frösön!
Men då vill jag tipsa er, om det skulle hända er också vill säga. Att på engång ringa 149, det vill säga mottagaren betalar!
Så jag ringde upp min mamma så att hon kunde fylla på min mobil för att jag skulle kunna få tag på Jimmy. och det var väl tur att jag kunde komma på det? joohoru. Så var på frösön med massa sköna människor drack vin och hade det allmänt trevligt. Åkte på fest, men slutade med att vi åkte tillbaka till frösön och sov. gött.

Så nu har jag och Jonathan ätit på Subway, funderar på att åka hem till mamma idag också.. eller så blire till lina i lugnvik!? Får se hur mycket ork jag har.

Vi hörs senare idag, Puss/ Fernandez


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0